Thursday 3 August 2017

Forex V Force


vForce Som EA. A andra version som har tagit mig ett tag har jag testat ett antal indikatorer för att hitta de bästa filtren. - Stokastisk huvud över Stokastisk signal, - RSI över 50, - BearsPower över 0, - Pris över parabolisk SAR, - Snabbt rörande medelvärde över Slow Moving Average, - Pris Åtgärd alternativ .- Stokastiskt huvud under Stokastisk signal, - RSI under 50, - BearsPower under 0, - Pris under parabolisk SAR, - Snabbt rörande medelvärde under Slow Moving Average, - Pris Åtgärd. Två väntande stopporder, en med SL och TP, den andra med SL och TS. EU H1 på ett år. Total nettovinst 661 25 RDD 19 93.Attached Images Attached Files. EU H1 På ett år. Total nettovinst 709 49 RDD 20 00.Attached Images Attached Files. ES från Elitetrader MB Brother Hur har du varit. Jag är klar med den platsen, det är ett slöseri. Får mig ett nytt hem Funyoo har ett bra ställe här. Thread vForce Som EA. vForce Gilla EA. Here är ett EA som använder samma indikatorer än vForce Jag har försökt att göra en EA baserad direkt på vForce, men det genererar dåliga poster. Orderhanteringen är densamma med två väntande beställningar över eller under signalfältet One med TP, den andra med det efterföljande stoppet. Stokastisk över Signal Stochastic, RSI över 50, ADX plus över ADX minus, Bears power över 0, Bulls power över 0, MACD huvud över MACD-signal, Ändringshastighet över 0, Stäng över BB middle. Main Stochastic under Signal Stochastic, RSI under 50, ADX plus under ADX minus, Bears power under 0, Bulls power under 0 MACD-huvud under MACD-signal, Ändringshastighet under 0, Stäng under BB-mitten. EU M15 på ett år. Total nettovinst 224 92 RDD 29 25.Attached Images Attached Files. vForce Som 23 3 KB, 9751 views. vforce som ea Eu 2 9 KB, 6275 visningar. Ursprungligen postat av TREND RIDER. I HAR HANDLAT VFORCE-SYSTEMET FRÅN FF vForce revolutionen för en stund och systemet är lönsamt. Jag vill tacka FUNYOO FÖR DESS EFFEKTER FÖR ATT SKAPA EN EA FRÅN VFORCE INDY. ONE UNIQUE REGLER AV SYSTEMET ÄR ATT SLUTA ALLA ANVÄNDNINGSORDNING EFTER 4 CANDLES OM TRAFIK DE ÄR INTE TIGGERAD Jag vet inte om FUNYOO har inkorporerat det här i EA. I kommer att ladda ner FUNYOOs MODIFIERADE VERSION AV SYSTEMET I EA OCH GÖR NÅGOT PROVNING, MEN JAG HÄNDER FUNYOO FÖR ATT KONTROLLERA SYSTEMETS MYNDIGHET OCH GÖR NÅGON SAMARBETE FÖR A MÖJLIG ORIGINAL VEKCE EA. THANKS FOR DIN EFFORTS. VForce System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-fri Forex trading signaler och FX Forecast.99 V Force System. All indikatorerna programmeras i 1 varningsindikator som heter vForceAlerts När vForceAlerts laddas in i din MT4 ser du bara målade ljus på ditt diagram Indikatorerna fungerar bakom kulisserna Vänligen läs vidare för mer information. Detta kan verka som overkill men allt är förenklat i tre färger som du kommer att märka nedan Systemet skapades för att uppfylla mina behöver hjälpa andra att bryta sig in i Forex-marknaden För mig är det ingen sak att sälja något så här när jag kan ge bort det och lägga ett leende i ansiktet av handlare som står inför Kamp för ekonomiskt oberoende Naturligtvis känns Rob på samma sätt Jag kommer inte att bära alla med mig med ett stort textblock här. Alla affärer är signalerade av ett varningssystem. Går kort kommer du att höra varningen. När ett rött ljus visas, lägg en väntande beställning 10pips från det röda ljuset och stoppa 10 pips ovanför det röda ljuset och ett spårstopp på 50 pips Ta 80 vinst på 20 pips och låt resten rida tills du slutar. Observera att en grön är det ljus som din handel har påbörjats. Om din handel inte har startat inom 4 ljus stänger den väntande beställningen och väntar på nästa signal. Gå Lång du kommer att höra alert. When ett blått ljus visas visas en pågående ordning 12pips från det höga av det blå ljuset och stoppa 10 pips under det blå ljuset och ett spårhållplats på 50 pips Ta 80 vinst på 20 pips och låt resten rida Tills slutat ut Observera att en grön är det ljus som din handel har påbörjats om din handel inte har startat inom 4 ljus stänger den väntande beställningen och väntar på nästa signal.

No comments:

Post a Comment