Wednesday 6 September 2017

Etoro Forex Handelstimmar


Trading Market Hours eToro (Europe) Ltd. Ett finansiellt företag som är auktoriserat och reglerat av Cyperns värdepappersbörsekommission (CySEC) enligt licensen 10910. eToro (UK) Ltd, ett finansiellt företag som är auktoriserat och reglerat av Financial Conduct Authority (FCA) ) Enligt licensen FRN 583263. Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat CFDs är levererade produkter. Handel med CFDs relaterade till utländsk valuta, råvaror, index och andra underliggande variabler har en hög risknivå och kan resultera i förlust av all din investering. Som sådan kan CFD: er inte vara lämpliga för alla investerare. Du borde inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Innan du bestämmer dig för handel bör du bli medveten om alla risker som är förknippade med CFD-handel och söka råd från en oberoende och lämpligt licensierad finansiell rådgivare. Under inga omständigheter ska vi ha något ansvar gentemot någon person eller enhet för (a) förlust eller skada helt eller delvis orsakad av, som följer av eller relaterade till transaktioner relaterade till CFD eller (b) direkt, indirekt, Följdskador eller tillfälliga skador som helst. Att handla med eToro genom att följa och kopiera eller kopiera handeln hos andra handlare innebär en hög risk, även om du följer och kopierar eller kopierar de mest framgångsrika företagen. Sådana risker inkluderar risken för att du kan följa upp handelsbesluten från eventuellt oexperiencedunprofessional traders och den övergripande risken som är förknippad med CFD-handel eller näringsidkare vars slutliga syfte eller avsikt eller finansiella status kan skilja sig från din. Tidigare prestationer hos eToro-medlemmen är inte en tillförlitlig indikator på hans framtida prestation. Innehållet på eToros sociala handelsplattform genereras av medlemmar i dess samhälle och innehåller inte råd eller rekommendationer från eller på uppdrag av eToro - Ditt Sociala Investeringsnätverk. Copyright 2006-2017 eToro - Ditt Sociala Investeringsnätverk, Alla rättigheter förbehållna. Håll dig trygg på världens ledande sociala handelsnätverk Bli en populär investerare Dela dina handelsinsatser och hjälpa andra handlare att förbättra sin ekonomiska kunskap. Tjäna en procentandel från dina tillgångar under förvaltning som en andra inkomst. Jag tycker om att vara en populär investerare. Det visar att andra handlare har fullständigt förtroende för mig, och i sin tur gör jag mitt bästa för att överträffa sina förväntningar. Alvin De Cruz AlvinDeCruz. Singapore Bli en populär investerare Dela dina handelsinsatser och hjälpa andra handlare att förbättra sin ekonomiska kunskap. Tjäna en procentandel från dina tillgångar under förvaltning som en andra inkomst. Sedan jag gick med i eToro lyckades jag över 100 000 andra användares eget kapital. Jag älskar att hjälpa andra och jag tjänar extra månatliga utbetalningar. Allt som krävs är självtro och uthållighet George Thomson misterg23. ItalienShow support languages ​​Dölj support språk Trading server tidszon GMT Villkor för VIP-handlare - En 30 bonus på din första insättning (upp till 1000) - En på en träning med din Account Executive - Snabba uttag ndash 3 dagar - Full skriven och video EToro Forex e-Course - Gratis entré till det verkliga handelskammaren chattrummet - En daglig marknadsrapport i din brevlåda - Direkthandelstelefontelefonåtkomst - Valfritt Rabatteringsprogram mdash ditt ledande befattningshavare kommer att skräddarsy för dig ett personligt rabattprogram som passar dina handelsbehov Kontotyper: Enklickstransaktion Mobilhandel Minsta kontostorlek 200 Minsta positionsstorlek 0,1 mycket Spridningstyp Fast spridning på EURUSD, pips 3 Handelsinstrument Forex 1: 400 CFD 1: 400 Indexes 1:50 Mjukvaror 1:50 Spread betting eToro Platform EToro Mobile Trader-siffror efter prick 4 Antal valutapar 16 Ett-klick-handel Mobil handel Minsta kontostorlek 1000 Minsta positionsstorlek 0,1 mycket Spridartyp Fast Spridning på EURUSD, pips 3 Handelsinstrument Forex 1: 400 CFD 1: 400 Indexes 1:50 Mjuka varor 1:50 Spridningsspel eToro Platform eToro Mobile Trader Graderingar efter punkt 4 Antal valutapar 16 Speciella noteringar Du måste fortsätta att handla minst 150 Mycket kvartalsvis för att hålla ett Silver-konto. Handel med ett klick Mobil handel Minsta kontostorlek 5 000 Minsta positionsstorlek 0,1 mycket Spridningstyp Fast spridning på EURUSD, pips 1.3 Handelsinstrument Forex 1: 400 CFD 1: 400 Indexes 1:50 Mjukvaror 1:50 Spridningsspel eToro Platform eToro Mobile Trader Siffror efter punkt 4 Antal valutapar 16 Speciella anteckningar Du måste fortsätta att handla minst 600 partier kvartalsvis för att hålla ett Gold-konto. En 10-bonus på din första insättning varje månad (upp till 2.000) Snabbare uttag ndash 3 dagar. Direkt handel rum telefon tillgång. Fri entré till det verkliga tradersrsquo chattrummet. One-click trading Mobil handel Minsta kontostorlek 20,000 Minsta positionsstorlek 0,1 mycket Spridningstyp Fast spridning på EURUSD, pips 1.3 Handelsinstrument Forex 1: 400 CFD 1: 400 Indexes 1:50 Mjukvaror 1:50 Spridningsspel eToro Platform eToro Mobile Trader Siffror efter punkt 4 Antal valutapar 16 Särskilda noteringar För att bli en VIP-kontoinnehavare måste du handla 10 000 aggregerade partier eller nå totala insättningar på 20 000. 15 bonus på din första insättning varje månad (upp till 2 000) En på en Träningssessioner med din Account Executive. Snabba uttag ndash 3 dagar. Fri entré till det verkliga tradersrsquo chattrummet. En daglig marknadsrapport i din brevlåda. Direkt handel rum telefon tillgång. Valfritt Rabatteringsprogram mdash ditt ledande befattningshavare kommer att skräddarsy för dig ett personligt rabattprogram som passar dina handelsbehov. 77 recensioner av eToro presenteras här. Alla recensioner representerar bara deras författares åsikt, vilket inte nödvändigtvis bygger på de verkliga fakta. Tisdag 7 juli 2015 först ökade de kostnaden för spridning, då priset på affärer, sedan minsta insättning. Då ökade de minsta handeln till 25. Detta gör det nu en farlig plats för nybörjare eller småhandlare att handla. Jag fummade, jag träffade yoni (ceo) och hans bror i London och de erkände öppet, vi vill inte ha små handlare, bara rika, även när jag påminde dem var det oss små handlare som fick honom där han är nu , Som byggde upp etoro, att massor av affiliates nu förlorar registreringar, för att det är för dyrt. Han ljög sedan till mig och sa att han kan släppa minsta handeln till 10. men. Självklart har det inte. Mannen är girig, arrogant och en lögnare. Nu tänker han framförallt. För att vi är sponsorer till ett fotbollslag. Vi behöver inte små handlare nu. Lita aldrig på ett företag som bara har sig i åtanke, och vem har en lögnare för en ceo och stabbar alla små handlare och nya handlare som hjälpte till att bygga upp sitt företag i ryggen. Nu är de bara ren girighet, ingen lojalitet mot de små handlarna. Trycka dem ut och vill bara ha de rika. Fredag ​​den 27 mars 2015 Jag gick nyligen med Etoros deponerade 1.000. Oavsett hur bra du verkar göra kopieringshandlare (vem vet vad de gör), verkar du ständigt förlora pengar varje dag. Nästa dag kunde jag inte logga in på mitt etoro konto. Dagen efter det gick jag in och inledde ett uttag för de återstående 800 dollarna. Som jag kunde se att jag inte hade någon chans att vinna pengar, bara någonsin förlora, så jag ville minimera skadorna sedan dess har jag blivit blockerad från mitt konto. Titta runt de internet du hittar många, många historier om etoros skumma pratices fick ett email för att säga att de måste dra av deras bonus av de återstående fonderna (åh och för att inte tala om att de tar ut 25 dollar varje gång du försöker ta din Pengar tillbaka) lätt att sätta in på det här företaget och de får dig att hoppa genom hoops som försöker ta ut pengar från dem. Kommer att uppdatera dig om 4 dagar för att bekräfta att de skickade mig mina återstående medel via paypal. Nedu. Indien. Handelskonto 1XXXXXXXX5 Måndag 31 mars 2014 Pahunrepublic. Panama. Handelskonto fXXXXs onsdag den 24 juli 2013 Deras webbtraderprogramvara är värdelös och gör att du förlorar mycket pengar. Jag förlorade 240 med den. Jag var på väg att ändra min stop-förlust för två positioner. Jag angav värdet i rutan och klickade på ok när systemet blev fryst. Inte min dator utan bara sidan. Jag kunde inte klicka någonstans vid den tiden. Allt var inaktiverat. Det var försenande för som 5 sekunder och för tillfället ser jag att min position nått stoppförlusten och förlorade mina pengar. Det var väldigt upprörande. Jag tog bilden av grafen där man kan se att positionernas stängningstid var 2 minuter före än SL. Så det är ett bevis på att deras server gör förseningar och eller röra upp saker. Jag fick ingen återbetalning eftersom det var mycket pengar. De erkänner att de har problem med sitt system. Ta en titt på chattavsatsen: Det är ett annat problem men där erkänner de sitt fel. Js Fs: Jag klickade på historia men det listar inte inbetalningen jag gjorde senaste månaden Sophie: Det visar bara inom lst 6 månader Js Fs: ok jag förstår, men vad betyder det Bonus på listan som Bonus 0.06 cent Js Fs : Bonus 070113 Credited 06.11 USD eToro Credits Js Fs: saker som Sophie: det betyder att du har återbetalats det här beloppet Sophie: för ett tekniskt fel Sophie: eller något liknande här Js Fs: Jag ser. Jag visste inte ens om det :-) Sophie: Det var en teknisk kompensation för en handel som gick fel på en guruer konto, tror jag Js Fs: ok tack, inget annat Jack Ward. Spanien. Måndag den 27 maj 2013 Rätt var börjar jag handla i små mängder i taget, tillbaka den 21 maj 2013 klockan 16:00 GMT hade jag en Gold Selling-handel värt 300 på ett tillfälle var det till och med positivt runt 35-40 och sedan Klockan 16:00 Webtrader slutade helt och hållet att fungera. Jag kunde inte logga in via Telefon eller PC (som jag har anslutit via Wifi, Ethernet-kabel och 3g) Till slut fick min handel 100 förluster, eftersom jag inte kunde flytta stoppförlusten. Och nu säger Etoro att det var mitt fel och webtrader fungerade bra. Även om det inte var alls. Alla plattformar var nere. Allt jag frågar är att min 300 ska återbetalas eftersom jag inte ser det rättvist att jag borde lida på grund av deras fel. De erkände även att det fanns ett problem den dagen - den timmen med webbtraderaren. Men utan tvekan stängde min handel när det var bra. OM DEN VAR FINN ETORO, HAR JAG KAN LOGGA IN FÖR ATT RÖR STOPPET. Hur kan de vara så dumma och ljuga för mig och potentiellt många andra kunder. Placera aldrig med eToro igen. Och jag kommer att ta detta vidare upp cheferna av etoro om det inte är sorterat. david. spanien. Handelskonto dXXXXXXXXw Måndag den 15 april 2013 Efter att ha sett att jag inte kunde handla som jag trodde, som nybörjare, ville jag stänga mitt konto. Öppnad biljett TWICE, fortsatte som de berättade för mig, men mitt konto är fortfarande aktivt och eToro spammar mig med e-postmeddelanden. Dessutom ser jag inte var jag ska veta mitt kontonummer. Så konstigt. Sylt. Australien. Handelskonto jXXXXXXc Måndag den 25 februari 2013 Jag började använda systemet, det verkade bra. Ändå sjönk priset på silver 50 cent och tog ut all min slutförlust, 30 cent bellow min stoppförlust. Priset på silver sjönk bara i ETORO-systemet, det släppte inte på reuters. Jag bad om att handeln hade tagits bort, på grund av felet i deras system. Detta var 4 dagar sedan, de har fortfarande inte svarat på kommunikation. Karl Schwiertz. Tyskland. Handelskonto EXXXXXw Tisdag 1 januari 2013 eTORO Enkelt inlämningsfordon till Forex-marknaden Lätt att lära och använda handelsplattform Lär dig genom att observera eller kopiera andra - Dyra spridningar i jämförelse med andra mäklarfirmor och därmed högre risker vid handel. - Dyra återköpsavgifter - Ofta långsam, felaktig och opålitlig handelsplattform (men det kan också vara fallet med andra system). - Preliminära handels timmar, eftersom Forex kommer att fortsätta att vara aktivt handel efter att eToro stängt och innan eToro öppnas. - Eventuella skadliga verifieringsprocesser. I mitt fall bestämde eToro att verifiera min AC på en fredag ​​kväll. Accepterade en CC-deposition, men betalade INTE samma. Detta lämnade mig med flera öppna positioner som inte fanns för att rulla över w-änden. Jag var tvungen att offra 3 positioner för att säkra andra mer värdefulla eller förlora ALLA. Eftersom eToros konton tyder på att admin finns i Israel (något som inte nämns I deras data) slutade verifieringsprocessen inte fram till följande tisdag och efter många kontakter och telefonsamtal (till Israel). Jag fick en ursäkt men ingen ersättning - varför eToro inte verifiera nya konton omedelbart vid öppnandet och därigenom undvika eventuellt allvarliga risker för förluster för handlare Varför verifiera ett konto specifikt på en fredag ​​när det inte finns något hopp att avsluta en sådan procedur tills Nästa vecka - En mäklare har enligt min uppfattning en absolut skyldighet att hantera aktieägarnas intressen på ett effektivt, öppet och ärligt sätt, precis som en bank. Jag har ännu inte tagit tillbaka pengar från mitt handelskonto med eToro, men kan göra det snart. Förhoppningsvis kommer det inga problem och förhoppningsvis kommer någon att ta itu med min legitima kompensationsansökan efter att ha tvingats offra 3 positioner på grund av deras godtyckliga verifieringsprocedur på fredag Och efter att ha accepterat finansiering men inte krediterar samma. Människor måste vara helt medvetna om de extremt höga riskelementen som är inblandade i handeln med Forex samt ökade risker som löper genom att använda ineffektiva, opålitliga onlineplattformar och mäklare särdrag som handelstider och finansieringskrav. Fredag ​​den 21 december 2012 Laura, som svar på min egen inlägg svarade du med om du inte tycker om att använda WebTrader, erbjuder vi också MT4-plattformen, allt du behöver göra är att kontakta oss och vi kommer att ge dig det . Det här är helt enkelt inte sant och du borde veta att ditt svar är falskt och vilseledande, eftersom en chatt med support visar Sharon: Observera att minsta insättning för MT4-plattformen är 5000. Jag kan få en gratis demo MT4-anslutning till Pepperstone, men eToro vill En 5000 deposition. Tisdag 9 oktober 2012 Tack så mycket för att läsa mitt fall här, och jag har skickat dig alla detaljer som du har bett om. Jag är glad att veta att det fortfarande finns ärliga och stödjande personer som arbetar i etoro, annars var jag så mycket besviken över din plattform. Jag skulle verkligen vilja ha dig stöd i denna fråga. Tack så mycket en gång till och jag kommer igen att skriva en recension här en gång jag får min ersättning, så att jag skulle låta folk veta att saken var löst bu etoro och de spelade ärliga med mig. Tack för earnforex att ge oss denna plattform för att sprida medvetenheten. EToro Team. Frankrike. Måndag den 24 september 2012 Ive kollade på ditt inlägg här och korrespondensen du har skrivit och jag tror att du är helt rätt att kräva full ersättning. Ive pratade det med vår supportavdelning och weve bestämde oss för att ersätta hela beloppet du förlorade på grund av den tekniska felfunktionen hos vår plattform. Jag är hjärtligt ledsen för besväret du har lidit. Supportrepresentanten som var i kontakt med dig förstod helt klart ditt påstående helt och jag ber om ursäkt för det. Vänligen kontakta oss på socialetoro med detaljer om ditt konto och det exakta belopp som är skyldigt till dig och vi kommer att se till att du ersätter dig helt. Återigen, vänligen acceptera våra ödmjuka ursäkter. När det gäller Marcos post om WebTrader och CopyTRader är WebTrader-plattformen utformad för att förenkla handelsprocessen för nybörjare, men det innehåller fortfarande alla avancerade funktioner som erfarna handlare behöver. Det gör att du kan redigera stopp på öppna positioner manuellt så att du kan anpassa dina stopp, men om du inte gillar att använda WebTrader, erbjuder vi också MT4-plattformen. Allt du behöver göra är att kontakta oss och vi kommer att tillhandahålla det du. När det gäller CopyTrader är vi medvetna om att vi har högriskhandlare som får kopiatorer, men de bonusar de får för sina kopiatorer gör det inte värt att de spelar pengarna bort frivolöst. Dessa handlare vill fortfarande dra nytta av sina affärer och arbeta med den premissen i åtanke först och främst. Dessutom kommer varje näringsidkare som vill kopiera dem att se att det här är en högriskhandlare från sin personliga profil, och i vilket fall som helst kan du bara använda 20 av ditt konto för att kopiera en näringsidkare, så även om de blåser alla sina pengar riskerar du Är betydligt lägre än deras. Naturligtvis kan vi inte hindra dessa handlare att handla med oss, och vi vill inte heller. De har rätt att handla precis som alla andra. OpenBook Social Trading Network är ett fritt och demokratiskt nätverk där handlarna själva bestämmer vad de vill göra. Vi rekommenderar inte att du kopierar högriskhandlare, men vi kommer definitivt inte att förhindra dem från att göra det. Jag önskar er all lycklig handel, Laura, eToro Team lördag 15 september 2012 eToro verkar arbeta hårt för att träffa rockbotten. De fortsätter att insistera på att använda en mycket dålig mjukvaruplattform, kallad WebTrader, och deras online-flack IRAMORE fortsätter att upprepa att det är mycket bättre än MetaTrader. För det första saknar Webtrader mimimal funktioner som efterföljande stopp. Dessa kunde simuleras genom att SL flyttat till ett positivt tal, men den nyare versionen av WebTrader tog bort detta. Det är också mycket svårare att längta in än MetaTrader. Den största försäljningsplatsen för eToro ska vara sin kopihandel, men den har blivit mycket farlig eftersom många utanförhandlare kommer till eToro med en liten huvudstad och tar galen risker för att ge stora avkastningar och få kopiatorer och gurobonusar fort det aldrig Fungerar som de alltid blåser kontot ändå i veckan en blåsare som heter TheSizzle blåste sitt konto och pengar på över 3000 kopiatorer, och det är hans tredje blåste konto på eToro på mindre än ett år. Stor gäsp, han kommer tillbaka och eToro kommer bara att låta honom fungera. Gör dig själv en tjänst och kolla in PAMM-konto istället. Lördag den 4 augusti 2012 Etoro är en stor bluff. Vänligen håll dig borta från Etoro. Beaware av Etoro. Allt de vill är att fånga ett byte och sedan stjäler de dina pengar från ditt konto väldigt smart. Den 12 juli fanns en cyberattack på plattformen, jag vet inte, det är sant eller inte, men jag förlorade 1900 bara på grund av etoro-plattformen. Jag pratade med representanten Adams och han berättade för mig att jag bara kommer att kompenseras för min förlust. Han bad mig att öppna biljetten. Vänligen kolla hela min konversation här. LÄS HJÄLLE CONVERSATITION TILL END. IT ÄR ÖPPEN FÖR HANDELARE. Från mig Till Etoro Kära Admin Trade ID 29170302 Din plattform var nere eller fastnade jag vet inte, men det gick inte mitt stoppförlust och tog alla mina pengar från mitt konto. Detta är så frustrerande som jag handlar dagligen. Jag pratade med en kundtjänst om att din plattform är nere och jag ville stänga denna handel, eftersom jag inte vill träffa stoppförlust, sa de att det kommer att kompenseras. Jag loggade in via min mobil och försökte ändra min stoppavbrott, den sa att den har godkänts. Din plattform frös vid den tiden och nu kontrollerade jag det och min stoppförlust var 1.5398 som jag aldrig satte. Min stoppförlust var vid 1.5452 och jag ställde den till 1.5458. Detta är inte rättvist alls. Efter det när jag såg att min stoppförlust är vid 1.5385, blev jag chockad. Jag kontaktade kundtjänst och de sa att kontakta dig. Under tiden såg jag att min hela handel har stängts av sig själv. Var snäll och fråga mig och kompensera mig för min fulla handelsbelopp. Hälsningar, Rafia Återigen min email till Etoro Ämne: Handelsnamn 29170302 Beskrivning: Kära Admin Detta är väldigt brådskande Jag mailade dig igår om denna handel. Jag behöver ersättning så fort som möjligt. Det här är inte rättvist att jag lider bara på grund av ditt plattformsfel. Jag måste investera pengar och du tog bort alla mina pengar på grund av fel. Var snäll och svara på mig. Ett annat problem uppstod på plattformen Ämne: Handel 29198297 Beskrivning: Kära Admin Detta är ett annat problem från etoro-plattformen. Jag vet inte vad som hände med etoro, eftersom det fungerade bra innan. Jag försökte deponera pengar för att finansiera konto och det var ett problem med kassören. Det sa att det inte är tillgängligt och prova den här tjänsten senare. Det här är så mycket flusterande nu. Det slog stoppförlusten och tog till och med pengar från mitt konto som fanns i kontot. Vänligen kompensera mig för detta, eftersom jag har handlat dagligen med dig och står inför detta problem från de senaste 2 dagarna. Snälla gör det så snart som möjligt. Tack Hälsningar, Rafia Svarformulär Etoro 16 juli eToro Case ID: 112.015 Kära Rafia Shabbir, eToros tekniska avdelning granskade dina påståenden i fråga om genomförandeproblem och bestämde dig för att återbetala ditt konto med en handelsbonus som motsvarar mängden 140 förlorade i positionsnummer : 29170302 Mängden som ska kompenseras är skillnaden mellan den ursprungliga stopplängden och det belopp som positionen stängdes med. Vänligen svara på det här e-postmeddelandet och bekräfta att du inte har något krav eller skäl för anspråk, av någon typ alls, mot eToro angående ovanstående tekniska händelse den 12 juli 2012. Vi ber om ursäkt för besväret och uppmanar dig att komma i kontakt med ditt konto Chef eller support kan du behöva ytterligare detaljer. EToro kundservice team Svar från mig 20 juli eToro Fall ID: 112.015 Jag accepterar inte denna ersättning under alla omständigheter. Jag är så mycket orolig nu. Hur kan du få mig att lida på grund av fel på din plattform. Snälla ompröva hela ärendet. Jag stängde aldrig min position och det stängde automatiskt när jag kunde återställa mina förluster. Jag justerade aldrig stoppförlusten som den träffade. Först och främst min plattform slog min stoppavbrott som det blev frös, efter det tog det alla mina pengar från mitt konto, och därefter var min stoppförlust inställd till 1.5384 och så plötsligt sa den att den har slutat på grund av att stoppa förlusten vid 1,5417 när jag återhämtade min förlust. Jag behöver full ersättning för denna förlust. Svara från Etoro 18 juli eToro Case ID - 112,288 Kära Rafia Shabbir, Vi är glada att meddela att en återbetalning på 12 har lagts till ditt konto angående det tekniska problemet som uppstod på positionerings-id: 29198297. Svar från mig 19 juli eToro Case ID - 112,288 Jag hävdar inte detta belopp. Jag förlorade mer än 700 i denna handel på grund av din plattform och du erbjuder mig bara 12. Detta är inte rättvist. Jag fick veta att du kompenserar det totala förlorade beloppet. Jag behöver full kompensation. Svar från Etoro 19 juli eToro Case ID - 112,288 Kära Rafia Shabbir, Eftersom din position hade slagit stoplossen, oavsett det tekniska problemet, kompensades du för skillnaden mellan den slutliga förlusten och den ursprungliga stopplossningen. De förluster du fått efter denna ersättning är de förluster du skulle ha fått om det inte fanns några tekniska problem. Om du behöver mer hjälp eller information, vänligen svara på det här meddelandet eller chatta med oss ​​under våra öppettider. EToro kundservice team Svar från mig 20 juli eToro Case ID - 112,288 Det här säger jag att det fanns ett tekniskt problem och jag kunde inte ändra stoppförlusten för min handel för att rädda min handel för att slå stopp för förlust på grund av ditt plattformsfel. Jag behöver ersättning för mina förluster som uppstått på grund av din plattformsserver. Jag är så stressad med all denna fråga nu. Varför ska jag lida på grund av din plattforms cyberattack. Jag gick med i etoro för att tjäna pengar och inte ge bort pengar eftersom din plattform gick igenom en cyberattack. Svara från Etoro 23 juli eToro Case ID - 112 288 Kära Rafia Shabbir, kan du bekräfta vid vilken tidpunkt (GMT) du har försökt att ändra stoploss för denna handel. Om du behöver mer hjälp eller information, vänligen svara på det här meddelandet eller chatta live med Oss under våra öppettider. EToro kundservice team Svar från mig 24 juli eToro Case ID - 112,288 Jag minns inte tid exakt, men jag pratade med kundrepresentanten vid den tiden då jag inte kunde komma åt kassardelen, sa de att det var något tekniskt problem eller vad .. Jag berättade för dem att jag inte kunde finansiera mitt konto på grund av detta problem och jag ville öka stoppförlusten. Efter den förlusten försökte jag fortfarande finansiera mitt konto men det fungerade fortfarande inte och jag öppnade en biljett till CR och vi pratade om det. Jag är trött på att förklara min position om och om igen. Vad som helst etoro gjorde för mig var så dåligt och jag handlar på andra plattformar som arbetar under Cyperns värdepappersbörsekommission. Men jag har aldrig mött ett sådant problem med någon annan mäklare i mitt liv. Jag är besviken. Det här är min sista epost i detta avseende, som jag vet att du aldrig kommer att kompensera min förlust förrän jag medgav att det fanns ett fel i plattformen. Svara från Etoro 23 juli Kära Rafia Shabbir, Som du sa blev stoplossen aldrig redigerad och problemet var att det inte stängde vid den valda stopplängden. Vi bekräftar att detta var ett fel, och det är därför vi erbjuder för att kompensera dig för förlusterna bortom din stoploss. Din position skulle ha drabbats av en förlust om 1000 om det inte hade varit något tekniskt problem. Därför är ersättningsbeloppet för de extra 140 som förlorades på grund av problemet. Vänligen svara på det här e-mailmeddelandet och bekräfta att du inte har något påstående eller skäl för anspråk, mot någon orsak, mot eToro angående ovanstående tekniska händelse den 12 juli 2012. Om du behöver ytterligare hjälp eller information, vänligen svara på det här meddelandet eller chatta Bor hos oss under våra öppettider. EToro kundservice team Svar från mig den 24 juli kunde jag inte ändra min stoppavbrott eller kunde inte stänga min position på grund av din plattform och du säger att det är mitt fel. Jag stängde aldrig den positionen, då vem stängde den positionen din plattform inte mig. När jag återställde mina förluster stängde din plattform min handel. Först slår det aldrig stoplossen, enligt din plattform var min stoploss inställd till 1.5384 och det slutade vid 1.5427 varför. Jag stängde aldrig det och varför din plattform stängde det helt plötsligt. Vid den tiden pratade jag med CR om den här frågan att min stoppförlust aldrig slog och det tog mina pengar på kontot, jag pratade med honom och min position stängdes plötsligt och jag sa till dem att nu är min ställning stängd och Jag stängde aldrig den. Jag är verkligen trött på nu. Du medger ditt misstag och kompenserar fortfarande mina förluster. Jag handlar inte för att ge alla mina pengar till mäklare. Förlåt. Jag är så mycket frustrerad nu. Efter detta fick jag inget svar och Mati Greenspan ringde min kontoudagare mig och sa att glömma vad som hände i förflutna och finansiera mer pengar och börja sedan handla .. Skicka din recension För att skicka in din egen Forex Broker recension för eToro fyll i formuläret nedan . Din recension kommer att kontrolleras av en moderator och publiceras på denna sida. Genom att skicka in en Forex Broker recension till EarnForex bekräftar du att du ger oss rätt att publicera och ändra denna recension utan kostnad och utan några garantier. Kontrollera att du anger en giltig e-postadress. En bekräftelse länk kommer att skickas till detta email. Recensioner som skickas från en disponibel e-postadress (t. ex. examplemailinator) kommer inte att publiceras. Vänligen skicka in din vanliga e-postadress som kan användas för att kontakta dig. Vänligen försök att undvika skam och smutsigt språk i texten i din recension, eller det kommer att avvisas från publicering.

No comments:

Post a Comment